CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, June 19, 2012

My Birthday

Assalamualaikum w.b.t.
bertemu lagi kita semua untuk post yang terbaru aku hari ini
baik lah, terus kepada pointnya jer lah noh.. hehe

pada 17/6/2012(AHAD) yang lalu, merupakan hari jadi aku yang ke-17.. yeahh(tak sedar kata diri nie dah makin meningkat tua dan nak ambik SPM tahun nie).. hehe
27 rejab merupakan peristiwa Israk dan Mikraj yang telah kita semua ketahui lagi dan pada tahun ini, peristiwa tersebut jatuh pada 17/6/2012(AHAD)..
Alhamdulillah.. tidak sangka bahawa peristiwa tersebut untuk tahun ini jatuh pada hari kelahiran aku.. syukur sangat-2.. aku harap, aku dapat mematangkan lagi daya pemikiran aku yang aku rasa aku perlu polishkan lagi untuk kebaikan aku walaupun ramai yang kata pemikiran aku ini sudah matang.. tapi, bagi aku, apa salahnya kita polishkan lagi kan daya pemikiran kita ini untuk kebaikan kita.. betul kan??

actually, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih sangat-2 kepada semua rakan-2, keluarga, pakcik makcik dan sepupu sepapat aku yang wish HAPPY BIRTHDAY kepada aku.. I'm so really appreciate.. ada yang post kat FB lah, ada yang hantar mesej kat phone lah.. thanx sangat-2..

tak lupa juga, thanx sangat-2 kepada keluarga makcik aku kerana menghadiahkan aku phone BLACKBERRY.. wahhh, impian aku utk memperoleh phone BLACKBERRY akhirnya tercapai juga.. tapi, makcik aku tak bagi pada hari AHAD tu tapi bagi pada hari RABU, awal sikit sebabnya makcik aku kata takut satgi diorang pergi KL, diorang tak sempat bagi pula.. thanx sangat-2..

SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LIHAT LEBIH BESAR

oh ya, ini carta siapa yang hantar post paling terawal yang wish pada aku.. thanx sangat-2 yer.. 10 post terawal dan 10 post yang terakhir..

SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LIHAT LEBIH BESAR

1) My Sister
2) Muhammad Naeem (kawan)
3) Rezza Blurr (kawan)
4) Aeman Csyboyz (kawan)
5) Azmeer Blurr (kawan)
6) Kak Nuraisyah Rahim (kawan abang)
7) Aina Afiqah
8) Israqi Shazmy
9) Kak Amtaf Alia (kawan abang)
10) Myra Lover (my senior)
11, 12, 13, 14, .....
142) My Cousin
143) Khai Mafiax (my junior)(kawan)
144) Azi Crazee Naval (kawan)
145) Noratiqah Mustaffa (kawan Nadwah Negeri & Kebangsaan)
146) Haleeda Azmi (kawan FB)
147) Ayie S Kucing (kawan Nadwah Kebangsaan)
148) Faiz Naim Rohani (kawan)
149) Fatin Nabila (kawan Nadwah Kebangsaan)
150) Ameera Azamri (my junior)
151) Napster Boy Razmin (my junior)(kawan)

* SEMUANYA NAMA FB DIORANG YER.. HEHE

oh ya, aku hampir terlupa.. ada dua orang nie, aku tak tau lah, tersesat tetiba ja wish HAPPY BIRTHDAY kat chat.. btw, thanx juga lah sebabnya wish juga.. hehe

1) Adik Angkat Aku Yang Ke-5
2) Budak Izwan(tengok post Kelihatan Muda~~Kegelakan Melanda)

SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LIHAT LEBIH BESAR
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LIHAT LEBIH BESAR
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LIHAT LEBIH BESAR

thanx sangat-2 kepada mereka berdua juga kerana sudi wish HAPPY BIRTHDAY pada aku.. I'm so really appreciate.. besday yang aku rasa paling best sekali lah pada tahun nie.. hehe

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...