CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Sunday, February 19, 2012

Birthday Ayah Aku

Assalamualaikum w.b.t
post aku kali ini tentang birthday ayah aku..
birthday ayah aku kali ini sambut biasa2 jer sebabnya kak aku tak dapat cuti, abang aku yang dok kat Johor pun tak cuti..
jadi, kami pun tanyalah kat ayah aku..
ayah aku kata dia nak biasa2 jer..

oh ya, birthday ayah aku nie dekat2 jer ngan birthday adik angkat aku yang kelima tu..
birthday ayah aku pada 17/2/2012 manakala birthday adik angkat aku tu pula pada 18/2/2012.. memang dekat sangat-sangat lah.. hehe
jadi, pada hari khamis malam jumaat, kami semua telah pergi sambut birthday ayah aku..
pergi sambut ngan keluarga maklong aku sama..
maka semuanya adalah 6 orang jer termasuk ngan keluarga aku..

oh ya, thanx yer kepada keluarga maklong aku sebab hadiahkan jam kepada ayah aku..
harga jam tu pun boleh tahan juga lah.. terima kasih sekali lagi aku berikan kepada maklong aku sebab sudi memberi hadiah kepada ayah aku..
keluarga aku??
tak dak lah sebabnya tak tahu nak bagi apa..
aku pergi lah juga Kangar untuk cari barang2 yang aku nak bagi kat ayah aku tapi aku tengok semuanya menarik tapi ayah aku bukannya pakai benda2 macam, so, aku tak tau nak bagi apa kat ayah aku..
aku hanya mampu mengucapkan SELAMAT HARI JADI saja kepada ayah aku..
terima kasih kepada ayah aku kerana menjadi ayah yang hebat dalam diri ku..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

2 comments:

Mawaddah Saleh said...

birthday ayah mawaddah 19/2. tak sambut pun. sebb hari sekolah. hahah

AZ_{K-MaL} said...

Mawaddah Saleh : owh2.. xpe2, kita boleh sambut pula untuk lain2 hari kan.. bila2 masa pun kita boleh sambut tidak kira lah sebelum, semasa atau selepas birthday ayah kita 2.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...