CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Sunday, January 1, 2012

Maharaja Lawak Mega Akhir

Salam Satu Malaysia
sorry yer sebab dah lama tak update blog ini..
saya agak sedikit sibuk pada bulan 12 yang lalu..
baik lah.. baru-baru ini Maharaja Lawak Mega Akhir telah berlangsung dan kita telah jumpa siapakah juara tersebut..
btw kan, aku sebenarnyakan, sangkakan Kumpulan Boboi yang akan menjuarai tetapi rezeki tidak menyelebahi di Kumpulan Boboi sebaliknya Kumpulan Osbon yang menang..
bagi aku lah kan.. pada malam tersebut, Kumpulan Osbon agak kurang menyengat sedikit berbanding Kumpulan Boboi.. tapi, nak buat macam mana dah kan.. rezeki menyelebahi kepada mereka..
aku lihat, mereka pun turut gembira dengan hadiah mereka sehinggakan lah aku tengok semua blog2 lain, semua komen2 di wall rakan2 aku, semuanya inginkan Kumpulan Boboi menang..
hehe, biarkan lah.. perkara ini telah pun berlalu kan..
ini adalah carta aku mengenai persembahan pada malam tersebut..

PUSINGAN PERTAMA

1. Boboi

2. Osbon

3. Saehu

4. Syok

PUSINGAN KEDUA

1. Boboi

2. Osbon

3. Saehu

4. Syok

macam sama saja kedudukan aku untuk pusingan kedua juga.. hehe..
btw kan, satu ja persembahan paling terbaik bagi aku lah kan ialah Kumpulan Jozan yang datang untuk membuat persembahan.. memang terbaik lah mereka membuat persembahan..

JOZAN

jangan marah yer kepada semua peminat2 yang meminati mereka.. ini sekadar pendapat aku..
satgi tak pasai2 aku kena hentam pula di blog ini..
harap mohon maaf kepada semua sekali yer.. peace :D..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...