CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, September 13, 2011

Hari Anugerah Kecemerlangan SMK PUTRA 2011

aku(Penolong Ketua Pengawas 2), Ketua Pengawas & Penolong Ketua Pengawas 1

Salam Satu Malaysia
sudah lama tidak update blog.. sorry lah sebab saya tidak sempat untuk update blog.. agak buzy sedikit..
kali ini post saya mengenai tentang hari anugerah kecemerlangan yang telah berlangsung di sekolah aku selama 2 hari..
untuk hari kedua pula pelajar-pelajar tidak boleh tengok kerana terlibat dengan canting batik & hari kokurikulum..

tak tahu nak cerita apa sekarang.. HAHA
gambar pun banyak tak sempat untuk tangkap.. hehe..
mesti korang semua akan pelikkan, sebab apa aku pilih gambar ini kan..
sebenarnya, ini adalah gambar paling menarik sekali bagi aku lah..
kerana ketiga-tiga orang jawatan semua ada.. hehe..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...