CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Sunday, June 12, 2011

Maharaja Lawak Minggu Ke-11

Salam Satu Malaysia
pada 10/6/2011 telah berlangsungnya Maharaja Lawak Minggu Ke-11 yang dibuat di Kuantan, Pahang..
best sangat-sangat sebab mereka semua telah menunjukkan taring mereka..
setelah research yang aku dapati, terdapat 2 perbezaan di antara kedua-dua persembahan mereka..
apa lagi kalau bukan carta kedudukan mengikut carta aku..

PERSEMBAHAN PERTAMA :

1) Jozan

2) Jambu

3) Nabil

4) Sepah

5) R2

PERSEMBAHAN KEDUA :

1) Nabil

2) Sepah

3) Jozan

4) Jambu

5) R2

begitu best sangat-sangat.. korang semua boleh perhatikan perbezaan diantara kedua-dua persembahan..
kali ini Nabil telah menunjukkan peningkatan yang amat ketara sekali..
begitu menakjubkan Nabil.. Dia telah mengambil iktibar daripada minggu-minggu lepas apabila dia telah jatuh.. kali ini dia bangkit kembali untuk menunjukkan taringnya..
jangan marah aku ye tentang kedudukan ini.. Ini adalah kedudukan berdasarkan apa yang aku lihat.. kalau korang rasa kedudukan itu salah, terpulanglah pada korang semua untuk menilainya..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

>p/s : tunggu malam ini, aku akan update tentang Konsert Akhir Akademi Fantasia 9.. agak-agak korang siapa yang akan menang??

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...