CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Wednesday, June 8, 2011

Maharaja Lawak Minggu Ke-10

Salam Satu Malaysia
entry seterusnya ialah Maharaja Lawak pada 3/6/2011 yang ketika itu buat di Penang..
hehe, best kot minggu tu..
ada 5 semuanya.. 4 kumpulan 1 perseorangan..
berdasarkan apa yang aku lihat pada hari tersebut..
Jozan & Sepah paling terbaik.. Jambu agak kureng ckit..
aku agak tertanya-tanya juga, adakah Nabil kekurangan idea..
ya kita tau, Nabil perseorangan tapi masa Raja Lawak dulu aku tengok dia banyak idea dan boleh menarik minat orang untuk tonton persembahan dia..
ini kedudukan persembahan yang aku rasa terbaik.. nombor 1 paling terbaik dan diikuti dengan seterusnya..

1. Jozan

2. Sepah

3. Jambu

4. R2

5. Nabil

Aku minta maaf sangat-sangat kepada peminat Nabil.. aku minat juga dengan Nabil nie.. cuma untuk minggu tersebut aku rasa macam Nabil membosankan..
tolong jangan marahkan aku ye, aku cuma memberi pendapat..
ikutlah pada korang semua untuk menilai yang mana paling bagus dan yang mana paling tak bagus..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...