CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Saturday, May 28, 2011

Pertandingan Pantun

Salam Satu Malaysia,
entry seterusnya ialah tentang pertandingan pantun..
pertama kali aku masuk pertandingan pantun yang macam nie..
memang rasa gerun giler lah sebab tak penah tetiba ja kena masuk kan..
hehe, btw this is my challenge..
pertandingan ini telah berlangsung pada 28/4/2011..
sory sebab post lambat sebab aku buzy sikit lah..
aku tak tau lah camna nak kurangkan buzy aku nie..
pening dah kepala aku dok pikir macam-macam.. mmmm
ini lah dia gambar semasa lawan.. hehe


Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...