CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, May 31, 2011

Mentor 5 Akhir

Salam Satu Malaysia
di sini entry aku juga berbeza dengan apa yang selalu aku postkan..
pada 29/5/2011 yang lalu berlangsungnya konsert Akhir Mentor 5..

seperti mana yang telah kita ketahui, Salma telah memenangi pertandingan tersebut..
padahal semasa peringkat separuh akhir Salma tidak dapat pergi ke Final tetapi pihak TV3 telah membuat kejutan dengan membawa 3 orang peserta ke Final..

Salma telah mendapat markah juri awam yang paling terendah iaitu 16 markah sahaja daripada 20 markah.. Shiha pula mendapat markah juri awam sebanyak 17 markah daripada 20 markah.. akhir sekali Iqa mendapat markah juri awam sebanyak 20 daripada 20 markah.. tetap kemenangan tidak menyelebahi kepada Shiha & Iqa walaupun mereka mendapat tinggi.. kita harus ingat yang 50% dari juri profesional, 30% dari undian SMS & 20% dari juri awam..
Maka Salma telah mendapat 85 markah setelah dicampur ketiga-tiga tersebut.. Shiha pula 63 markah dan Iqa mendapat 56..


Ini adalah lagu baru mereka bertiga versi konsert.. best sangat ketiga-tiga lagu mereka..

Salma - Aku Permata

Shiha - Bila Bertemu Mu

Iqa - Di Penghujungnya

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

2 comments:

zsidentity said...

memang dah agak dah dari awaikan?? erra kan banyak duit..

AZ_{K-MaL} said...

ntah lah.. x tau nk kata.. sebab dia hanya 30% ja undian sms yg lain smua juri awam n juri profesional

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...