CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Monday, May 30, 2011

Imuniti AF9


Salam Satu Malaysia
kali ini entry post aku berbeza dengan apa yang selalu aku postkan dekat blog aku ini..
pada 28/6/2011 telah berlangsungnya Konsert Akademi Fantasia..
konsert kali ini ialah Konsert Imuniti..
berdasarkan persembahan apa yang aku saksikan pada malam tersebut memang aku rasa layak lah apa yang FINA dapat..
cuma kali ini aku rasa HAZAMA fail untuk malam tersebut kerana tak berjaya memikat hati aku..
padahal lagu itu sedap.. memang betul apa yang dikatakan oleh Sham Kamikaze, tak perlu tukar melody lagu itu..
sayang sekali kenapa LENA berada di tangga tercorot.. nasib baik malam tersebut tiada penyingkiran.. yipeee2..
aku rasa bawa kesemua lima-lima peserta tu ke konsert akhir je..
sebab aku tengok semua dah memberikan persembahan yang sangat-sangat menarik sehinggakan kita tak tau sapa yang boleh disingkirkan lagi..


Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

2 comments:

zsidentity said...

ananhasayong..

Jom kita potong sayorq!!

AZ_{K-MaL} said...

haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...