CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Saturday, April 23, 2011

Banjir Again at Perlis

Salam Satu Malaysia
Firstly, lama sudah aku tidak update blog ini
tidak ada masa untuk aku nak update blog
hari ini aku akan update beberapa post kepada anda semua..

Pada 30,31 March 2011 dan 1 April 2011
Perlis telah dilanda banjir sekali lagi setelah banjir pada 1-3/11/2010
tetapi kali ini tidak teruk sangat seperti tahun lepas..
tahun lepas air telah masuk semua ruang di rumah aku tapi pada tahun ini, air tidak masuk di semua ruang rumah aku cuma masuk di dapur dan garage..
tetapi ada juga tempat-tempat yang aku pergi tengok air tinggi..
see photo now..





rasa seronok pun ada juga sebab aku pergi ronda-ronda tengok tempat banjir.. memang lah best.. hehe
Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...