CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Wednesday, March 9, 2011

Perpisahan Musliyana, Nabila & Luqman

Salam semua orang yang mengikuti cerita-cerita saya di blog
maaf lah yer jika baca blog saya kali ini tunggang langgang sikit
sebab saya memang betul-betul buzy tapi saya still lagi susun ikut urutan cuma tak sempat nak upload je.. hehe
kali nie entry saya mengenai tentang kawan aku yang memang menjadi inspirasi untuk aku kerana mereka-mereka nie memang sangat bijak..
aku rasa seronok berkawan dengan mereka sebab mereka sama-sama sporting & otak mereka pun sama-sama gila(bukan orang gila yer, maksud gila tu ialah happening) macam aku..
mereka-mereka ini ialah Musliyana (MUS), Nabila (NABILA) & Luqman (LUQMAN), sangat-sangat best berkawan ngan depa nie..

Pada 29/1/2011 berlangsungnya MAJLIS PERPISAHAN KECIL-KECILAN dimana kami ingin buat majlis ini khas untuk MUS & NABILA sayangnya MUS tidak dapat mengikuti majlis nie kerana dia kena pulang awal ke tempat asal dia.. so sad sebab kami dah rancang tiba-tiba MUS tidak dapat join kami..
by the way, ada juga diantara kami yang memberikan hadiah kepada MUS walaupun dia tidak ikuti majlis ini bersama kami semua..
hadiah-hadiah MUS itu mereka menyuruh aku postkan kepadanya di MELAKA..

MUS nie telah dapat MRSM di NEGERI SEMBILAN.. dia minta MRSM di MELAKA tetapi tidak dapat sebaliknya dia dapat masuk MRSM di NEGERI SEMBILAN..
sangat-sangat jauh dia pergi, kami hanya dapat jumpa dia di FB itupun semasa cuti kolah nie.. hope dia on9..
NABILA pula telah dapat di Sekolah Sains di PERLIS.. tak jauh pun tetapi NABILA kena duduk di asrama hanya dapat berjumpa dengan NABILA hari Jumaat iaitu hari pelajar-pelajar asrama outing.. mmmmmmm
so sad.. by the way kami gembira juga sebab mereka telah membuktikan bahawa mereka itu mampu atau boleh dapat result yang baik..
look at the photo now..





Seterusnya, mengenai lagi sorang rakanku iaitu LUQMAN..
dia nie seorang yang suka sembang ngan orang, kadang-kadang tu, bila dia serius, serius sampai tak leh cakap ngan orang langsung.. HAHA..
by the wat best berkawan ngan dia nie..
dia nie terpaksa pindah ke KL kerana parents dia kene pergi luar negara untuk beberapa tahun jadi dia kena pindah ke KL bersama sorang lagi abang dia untuk pergi duduk di KL ngan sorang lagi abg dia..
so sad sebab dia tak leh ikut parents dia.. hehe
look at the photo now..




tq LUQMAN coz belanja kami main boling & makan KFC..
tq so much..

last, i hope my friends enjoy with you new school...
jangan lupa ngan kolah lama erk..
haha..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...