CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Sunday, February 13, 2011

Road Run

Salam semua dan kita bertemu kembali lagi,
anda mesti seronok baca tajuk aku di atas "ROAD RUN", "JALAN LARI"..
betui tak.. hahaha
selepas saja seminggu aku orientasi untuk pelajar tingkatan 4, mimggu depan itu pada hari selasa dan rabu bersamaan 11/1 - 12/1/2011, kami telah membuat latihan Road Run..
kami membuat latihan semasa sesi pagi dan pada jam 9.00 pagi kami sambung kembali belajar..

pada hari jumaat itu bersamaan 14/1/2011, hari sebenar Road Run telah bermula..
aku lari bersama rakan-rakan aku, tapi aku lari dengan semua orang..
satgi aku berlari dengan orang tu, satgi aku berlari dengan orang nie..
macam-macam orang aku berlari dengan depa semua..
HAHA, akhirnya aku tak menang, cuma dapat bagi point kepada rumah je lah..
sebab cikgu bagitau, selepas saja 20 peserta yang mendapat tempat, cikgu akan mengambil masa 10 minit, dalam masa 10 minit tu lah, aku dapat bagi point kt rumah sukan..
HAHA, tapi memang seronok, sebab semua orang aku berlari dengan depa..

Itu saja pada hari ini..
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...