CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Sunday, February 13, 2011

Musim Sekolah

Salam semua,
aku di sini ingin memohon maaf kepada sesiapa yg mengikuti cerita-serita aku..
minta maaf kerana kebelakangan ini, aku sibuk sikit dan tidak mempunyai masa untuk update blog..
ok lah, seperti tajuk atas iaitu, Musim Sekolah..
pada 3/1/2011 telah bermulanya musim sekolah bagi sesi baru..
aku yang semakin meningkat dewasa telah pergi ke sekolah untuk orientasi seminggu di sekolah kerana aku telah naik form 4..
ada lah cikgu-cikgu datang bagi ceramah untuk kami, bagitahu kelas mana yang terbaik untuk kami semua membuat pilihan..
dalam masa seminggu itu lah, ramai budak-budak dari sekolah lain datang ke sekolah aku..
jadi aku telah memilih kelas akaun kerana family aku tak bagi aku pilih kelas grafik di sekolah, mereka menyuruh aku belajar itu di universiti nanti..
jadi aku memilih kelas akaun dan aku hanya akan belajar akaun di sekolah saja,
bila naik universiti, aku akan ambil bidang PHOTOGRAPHER & DESIGNER..
aku tak kisah, sebab aku telah berfikir untuk mengambil bidang itu di universiti nanti,
pastu bila aku dah stabil denga pekerjaan aku yang itu, aku akn membuat perniagaan kecil-kecilan, aku akan menggunakan segala yang aku belajar di sekolah..
jadi bila perniagaan aku itu stabil, sama kedudukan dengan bidang yang aku minat, aku akan membuat dua kerja di masa depan kelak..
kita mestilah proaktif, berfikir panjang, jangan berfikir takat sekolah ja.. betui tak... hehe

rasanya itu saja..
harap anda semua terhibur dengan blog aku..
ALWAYS HAPPY & DON'T BE SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...