CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Monday, February 21, 2011

Gila-Gila punya outing

Salam semua
hari ini aku akan menceritakan aku outing pada 12/2/2011..
ketika itu aku baru first time kuaq dengan kawan-kawan..
tapi perghhhh, yang tak kena perli dan kucai saja dengan my mom n my siblings..
boleh jadi 'T' aku sebab baru first time kot aku kuaq..
bukannya aku kuaq beribu-ribu kali..
lau kuaq beribu-ribu kali tak pe lah juga..

sebelum aku citer pada korang semua..
ramai rakan-rakan aku tanya pada aku macam nie
"Wei, apsal ang tulis dalam blog ang tak guna shortform"
then aku pun jawab lah semula pertanyaan mereka semua
"Aku tak akan guna shortform dalam aku punya blog, TAPI aku guna perkataan yang selalu kita guna untuk percakapan kita semua contoh, Keluar jadi KUAQ, Apa Fasal jadi APSAL"..
baru lah dia orang tau yang aku guna benda itu untuk blog aku..

berbalik semula ke tajuk atas tadi..
aku rasa x de ape-ape kot yang aku nak tulis (dah tak idea, tak tau nak tulis apa untuk tajuk nie, HAHA)




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...