CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Thursday, February 24, 2011

Bilik Pengawas

Salam semua,
pada 9/2/2011 dan 10/2/2011 telah berlangsungnya satu aktiviti gotong-royong..
HAHA, macam nak buat karangan lah plak.. hehe
kami tarikh tersebut, kami semua pengawas sekolah kena kemas sebuah bilik untuk dijadikan bilik pengawas..
pada tahun ini, kami diberi bilik, tapi kami kena kemas lah bilik tu, sebab berhabuk, kotor, barang-barang yang tak digunakan, meja, kerusi buruk semua kami buang..
aduss, penat juga tapi apa salahnya sekali sekala ja kita wat baik dan tolong menolong cikgu-cikgu..

pada 9/2/2011, semua pengawas lelaki kena berkemas sebab nak angkat meja buruk-buruk untuk buang, kerusi, almari besi lah.. semuanya itu adalah kerja pengawas lelaki.. seperti di gambar ini..


Maaf yer, sebab tak dak tunjuk gambar-gambar yang kami angkat sebab masing-masing semua sibuk buat kerja.. hanya ini saja lah yang ada..

pada 10/2/2011 pula ada sesi untuk semua pengawas perempuan pula..
kerja mereka lagi penat dari kami sebab mereka kena cuci tingkap, sapu lantai, mop lantai, cuci habuk, cuci sawang-sawang dan banyak lagi lah..
HAHA, kesian mereka.. see the photo, mereka nie aku tangkap banyak gambar sebab aku kena mai untuk lihat mereka buat kerja atau tidak bersama dengan cikgu.. sebab itu aku boleh tangkap gambar mereka..



x leh buh banyak sebab malas nak tunggu dia upload.. hehe..

Itu saja untuk post aku kali ini
harap anda semua terhibur dengan blog aku..

ALWAYS HAPPY & DON'T SAD..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...