CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Thursday, January 6, 2011

SELAMAT TAHUN BARU

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Di sini aku ingin memohon maaf kepada sesiapa yang mengikut cerita-cerita di blog aku ini..Aku tidak dapat update blog selama 2 minngu ini kerana aku sibuk sedikit..
Dalam 2 minggu ini aku sibuk kerana aku membuat persiapan untuk ke sekolah pada 3/1/2011..

Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan "SELAMAT TAHUN BARU" kepada semua yang membaca blog aku ini..
Apabila naik sahaja tahun baru, mesti kita akan mempunyai azam baru atau azam lama yang dibawa ke tahun ini..
Mungkin, ada yang azam kita peroleh manakala ada yang azam kita tidak diperoleh..
Azam aku tahun ini iaitu aku ingin berusaha sedikit untuk mendapatkan keputusan yang Cemerlang..Aku ingin buktikan bahawa aku boleh mendapat yang terbaik walaupun keputusan pmr aku hanya biasa-biasa sahaja.. Tapi aku akan buktikan bahawa aku boleh dapat yang terbaik..
Rasanya setakat itu sahaja..
Sekali lagi aku ucapkan "SELAMAT TAHUN BARU 2011"..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...