CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Saturday, January 8, 2011

Kenduri Kahwin Abg Cha & Kak Annis

Semasa semua orang sibuk dengan tahun baru dan persiapan ke sekolah atau kerja..
Aku dan family telah pulang ke Parit Raja, Johor.. Mereka telah berkahwin lama dan di sebelah perempuan telah buat tetapi di sebelah lelaki belum..
Di sebelah lelaki pada 1/1/2011.. Cantik tak nombor tu.. hehehe..
Aku tak tahu nak cakap apa sekarang, jom lah kita tengok gambar sekarang..

Sempat lagi ambil gambar sementara tunggu pengantin sampai

Inilah pengantinnya

Pengantin Perempuan

Pengantin Lelaki

Pengantin Perempuan bersama Mak Mentua

Aku & Along Vidya (MY COUSIN)

My Family with Pengantin

just that..

p/s : Anugerah Juara Lagu akan berlangsung pada 9/1/2011.. Nantikan cerita aku mengenai AJL25.. Saja aku nak bubuh post tentang AJL25 sebab ada artis kegemaran aku.. yahoooo...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...