CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Thursday, December 23, 2010

Result PMR

Assalamualaikum,
Tahniah kepada semua pelajar-pelajar FORM 3 yang mendapat 8A @ 9A..
TAHNIAH!!
Syukur pada Allah S.W.T. kerana aku mendapat result yang lulus & Cemerlang..
Walhal, aku tidak sangka yang aku boleh dapat result macam itu..
Pada mula aku dapat, aku terkejut besar sebab aku dapat result sebaik itu..
Ya Allah, terima kasih sangat-sangat kerana aku mendapat keputusan itu..

Korang semua bayangkanlah,
aku sampai tidak boleh tidur lah & pelbagai lagi..
Sebab aku memikirkan result aku itu..

p/s : Tahniah kepada semua yang mendapat 8A @ 9A.. Tahniah.. Kepada yang mendapat result biasa-biasa sama dengan aku ke atau tidak.. Jangan risau, kita pulun semasa exam SPM pula..

Always be happy & Don't cry..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...