CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Thursday, December 23, 2010

Kenduri Adik Shafiq

Pada 18/12/2010 yang lalu, Mak Su & Pak Su aku telah membuat Kenduri Sunat & Akikah anak dia.. Kami semua pergi pulang ke rumah tok aku kerana Mak Su & Pak Su aku nak buat di kampung.. Sepupu aku itu, baru 7 tahun, tahun depan dia masuk 8 tahun.. Tidak kisah lah tentang umur, yang penting dia sihat.. Cuma satu sahaja lah, bila orang nak cuci, dia tak mau bagi orang cuci.. Bila cuci juga, dia akan jerit macam sakit sangat-sangat tu.. Kalau rumah tu tak buat dengan elok, memang runtuh dengar dia jerit macam sakit sangat tu.. Nasib baik kami semua ugut dia.. Kami semua ugut dia macam ini, "Sudah lah, kalau tak mau bagi cuci.. Nanti biar dia terbaring macam tu sampai bila-bila, biar tak payah pergi sekolah".. Memang kami ugut macam tu, tu yang dia mau juga orang cuci, tapi bunyi tu tak dak lah sebab dia tahan bunyi tu.. hahaha.. Dah lah, citer pasai kenduri itu pula.. Kami semua seronok sangat sebab kenduri itu berjalan dengan lancar.. Tidak ada problem.. Walaupun pakai katering, tapi kami penat lah juga.. Layan orang nie, orang tu & lain-lain lagi..

*~*~* Sorry yer, gambar dia aku tak tangkap.. Terlupa.. So, banyaknya gambar kami je.. hehehe..

Ada juga lah gambar dia, terselik juga satu keping..

Aku, Abang-abang aku & Kakak Aku

My Cousin

Aku & Cousin

p/s : aku boleh dapat seorang abang angkat semasa kenduri ini.. abang itu bekerja katering waktu itu.. yahoo, dapat juga abang angkat.. nantikan cerita mengenai abang angkat aku selepas ini..

*UPDATE... Maaf yer, aku terpaksa buat post tentang abang angkat aku kerana kawan-kawan aku telah menjumpai Facebook abang angkat aku dan mereka telah add abang angkat aku tersebut.. Mereka juga telah menanyakan tentang Hal Peribadi abang angkat aku tersebut.. Maaf sekali lagi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...