CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, December 21, 2010

Jamuan Pengawas & Kerja di bilik SPBT

Pada 15/11/2010, berlangsungnya tarikh JAMUAN PENGAWAS SEKOLAH bagi sesi 2010.. Ramai pengawas-pengawas sekolah mendapat iktirafan & sijil-sijil.. Ini adalah senarai pengiktirafan tersebut :

a) Ketua Pengawas
b) Penolong Ketua Pengawas
c) Setiausaha
d) Penolong Setiausaha
e) Bendahari
f) Penolong Bendahari
g) AJK Tingkatan 6
h) AJK Tingkatan 5
i) AJK Tingkatan 4
j) AJK Tingkatan 3
k) AJK Tingkatan 2
l) AJK Tingkatan 1
m) Tokoh Pengawas Lelaki Terbaik
n) Tokoh Pengawas Perempuan Terbaik

Sorry yer, langsung tidak sempat tangkap gambar banyak-banyak.. Hanya dapat sikit sahaja..

Aku, Ketua Pengawas (Hanif), Kawan aku (Naeem)

Sesi Perbincangan, tidak tahu apa yang dibincangkan oleh mereka

Naeem, Helmy, Aku, Ketua Pengawas (Hanif), Nasrul

Naeem, Helmy, Aku, Ketua Pengawas (Hanif, Nasrul

Ketua Pengawas (Hanif), Naeem

>Sesudah sahaja Jamuan ini, aku & kawan-kawan aku yang ahli SPBT pergi ke bilik SPBT kerana kami kena teruskan lagi kerja kami.. Tetiba aku ternampak seseorang seperti JUNIOR aku yang sekarang nie dia duduk di sekolah lain kerana dia dapat tawaran ke sekolah itu.. Ini dia sesi bergambar di bilik SPBT..

Ini lah dia, Mukhriz

Aku & Mukhriz

Aku & Mukhriz

Sebenarnya dia nak buat peace, tapi tangan dia lambat sikit bergerak, so tertangkap lah gambar dia macam nie..

Semasa di bilik SPBT

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...