CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, October 26, 2010

yahoooo... jumpa kawan lama di FB

ari nie aku ingin menceritakan tentang sahabat lama aku yang sekian lama x jumpa... lebih kurang 7 tahun... dia pindah ikut mak dia ke Negeri Pulau Pinang ketika dia berusia 9 tahun... jadi kalau tanya aku sekarang nie, muka dia camna dulu, jangan tnyalah, coz aku x ingt muka dia... kalau yang sekarang nie aku ingatlah coz dia ada FB n aku leh tangok gambar dia gak... oh FAIZUL AQIM, , lama x jumpa ang... aku rindu sangat suasana ketika kita berdua darjah 1, 2 n 3... ko lah teman paling rapat (close friend @ bez friend)... tapi bila ang pindah saja sekolah aku terpaksa cari balik kawan untuk djadikan bez friend... dan sekarang, aku dah ada banyak dah kawan rapat, tapi aku x kan lupakan ko... ko lah, apabila kawan aku sebut saja nama ang, hanya 10 saat je aku dapat ingat balik sapa ang, cuma rupa ja x ingat, nama still aku ingat... wah, rindunya, rasa cam nak jumpa ko je... huhuhu....

nie gambar terbaru dia

nie pun gambar terbaru dia

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...