CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Monday, August 30, 2010

YAHOOO!!! mmmmm... MERDEKA!!!

YAHOOOOOO!!!! aku dah tahu, aku duduk di dalam Group Mana sepertimana yang telah
aku keluarkan iaitu Exam PMR, aku berada di dalam Group Ke-2... tapi yang tak seronoknya, aku TARGET aku nak duduk di dalam Group Pertama... huhuhuh, sedihnya aku...

Alhamdulillah, esok iaitu 31 OGOS 1957, kita semua akan meraikan kemerdekaan kita yang ke-53 setelah beberapa tahun Tanah kita dijajah oleh penjajah2 luar... Syukur Alhamdulillah, kita semua dapat pergi ke mana2 saja kerana negara kita Aman & Damai... marilah kita bersama-sama dengan Perdana Menteri kita iaitu Yang Berbahagia Dato' Seri Najib Tun Razak..


Satu Malaysia,
Rakyat Didahulukan,
Pencapaian Diutamakan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...