CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Monday, August 2, 2010

Exam PMR

aduh, skarang hnya tinggal beberapa hari je lagi untuk EXAM TRIAL PMR.. lps 2 PUASA after PUASA, RAYA, then 3 minggu lagi PULUN untuk PMR sebenar... aduh, TENSIONNYA.... aku rasa mcm nak nangis sangat sbb aku dh x tahan sngt... kalau boleh 2, biarlah cepat ckit TRIAL kerana aku x mau dh jumpa cikgu2 yg bukan ajar utk 8 subjek penting punya spt SENI, SIVIK (mmg penting yg nie, utk mnjaga SIVIK kita) dan bnyk lgi... terutama sekali kalau yg SENI 2, dia kerja nk bgi bnyk je kerja... dia x tau next week kmi semua dh nk EXAM dh.. apa lah... haihhhhhhh, rsa takut mnyelubungi diri sekarang... ntah lah, apa yg aku study selama nie blh perah tak utk TRIAL nie... hope aku dapat lakukan ngan terbaik skali then aku duduk dlm kelompok 15 terbaik... sekolah aku telah melakukan 4 kelompok selepas TRIAL bgi semua TINGKATAN iaitu KELOMPOK 1 - 15 orang, KELOMPOK 2 - 40 orang, KELOMPOK 3 - 40 orang, KELOMPOK 4 - yg baki2nya... HOPE aku dapat lakukannya... AMIN....

4 comments:

Anonymous said...

wahwahwah...mkin maju skolah,,siap ada klompok2 lg...dolu xda lakk..hehh..anyway,,gudluck k..:p

AZ_{K-MaL} said...

of couse lah...
tpi nie sapa....

Anonymous said...

hahah,,xknai ka sapa nih?/dlu pnh tnya dh..heheheh

AZ_{K-MaL} said...

owh, tau2 sapa dia...
wa anis ka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...