CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Sunday, April 25, 2010

!~SaKiT~!

Kenapa erk dengan aku nie... aku selalu dipandang sebagai HINA di mata kawan-kawan ku yang anggapa aku nie sebagai KAWAN but dalam masa yang sama anggap aku nie sebagai BAHAN KUTUKAN meraka...
Meraka ingat aku tak dak perasaan kot bila meraka cakap macam-macam kat aku... mungkin mereka melihat aku tak bagi sebarang RESPONS so depa ingat aku lah bila meraka cakap macam tu... mereka sendiri cakap kat aku bila aku KUTUK balik pada mereka, mereka boleh cakap ang kena lah jaga PERASAAN orang sama... owh, selama nie meraka dok KUTUK aku, boleh plak, x dak plak aku nak EMO-EMO, x dak plak aku nak tegur-tegur meraka, x tak dak plak nak BERTUMBUK dengan meraka...
Ya, aku mengaku... aku pernah tumbuk orang banyak kali, itupun disebabkan aku TENSION TERAMAT SANGAT dengan orang-orang yang dok KUTUK aku nie (but still FRIEND)... so, bila naik saja FORM 1 (2008), aku nak ubah daripada aku dok TUMBUK orang kerana TENSION TERAMAT SANGAT, kepada BUDAK BAIK... jadi PERKARA ini aku dapat SELESAIKAN... aku jadi BUDAK BAIK, tak lawan cakap orang, HORMAT pada mereka...
Tapi bila jadi begini, aku rasa macam dah lama tak TUMBUK orang... jangan sampai aku mngulangi semula perkara lama... aku rasa macam aku nie tak layak di depan mata meraka... meraka kena faham dengan aku, aku rapat dengan cikgu pun sebab nak cikgu mempercayai aku, jangan bagi cikgu dengar cakap-cakap belakang mengenai aku... so, mungkin meraka ingat aku RAPAT dengan cikgu, aku bagi tau segala-segala perihal terperinci mengenai mereka... aku pun tetap menjaga PERASAAN kawan-kawan... aku cuma akan bagitau sedikit sahaja, tak lebih daripada itu... tentang meraka COUPLE dengan siapa, aku tak bagi tau sebab aku nak biar cikgu tau sendiri...

so, that's all for today...
aku harap sesiapa yang membaca tentang ini, jika mempunyai unsur-unsur dengan orang yang membaca ini, aku memohon ampun sepuluh jari... jadikan cerita aku nie sebagai iktibar kepada kamu semua... jangan jadikannya sebagai NEGATIF...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...