CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, March 2, 2010

GamBaR RaKan-RaKan

Di sini akan ku selitkan beberapa buah gambar... sudah lama aku tak bubuh gambar dalam blog aku nie, jadi hatiku terdetik semula untuk bubuh gambar...
OPS!! ini bukan gambar pelik-pelik ye, ini adalah gambar rakan-rakanku lawan bola sepak 7 SEBELAH di sekolah ku... ini adalah pertandingan KELAB KELAS kami iatu KELAB KELAS POTENSI GEMILANG.., jadi bila kami berada di dalam KELAS POTENSI GEMILANG, banyak aktiviti yang akan dilakukan untuk memantapkan PELAJAR-PELAJAR dari SEGI AKADDEMIK, KOKURIKULUM & pelbagai lagi...
Jadi tak nak panjangkan cerita, aku bubuh je lah gambar sekarang...
Oh ya terlupa pula, aku tak main bola sepak ini kerana aku awal-awal lagi tarik diri kerana aku rasa malas nak masuk... 9 BUAH KELAS POTENSI GEMILANG, memasuki pertandingan ini, bukan kami saja... dari pelajar FORM1-FORM3 tapi pelajar dari KELAS POTENSI GEMILANG je lah...

(PERTANDINGAN KELAS AKU IAITU 3POTENSI GEMILANG1 DENGAN KELAS 3POTENSI GEMILANG3)

INFO : FORMAT PERTANDINGAN IALAH "KALAH MATI"
: 9 BUAH KELAS IAITU
(1PG1,1PG2,1PG3,2PG1,2PG2,2PG3,3PG1,3PG2, & 3PG3)
: KELAS AKU KALAH DENGAN 3PG3 SEBANYAK 2-1

3 comments:

Anonymous said...

klaz ptensi gmilang ni klaz pa??awat dlu xdak pun...xaci3...huhuhu

AZ_{K-MaL} said...

maafkan saya... blh saya tahu spa Anonymous nie....

AZ_{K-MaL} said...

KELAS POTENSI GEMILANG bru DIIKTIRAFKAN oleh JABATAN PELAJARAN NEGERI PERLIS PADA TAHUN NIE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...