CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Thursday, February 4, 2010

PenAT!!

kebelakangan ini aku sering kepenatan kerana aku bakal menghadapi peperiksaan PMR... tapi aku rasa kepenatan aku akan membuahkan hasil apabila dapat keputusan PMR nanti INSYA-ALLAH... biasalah awal-awal tahun mestilah banyak aktiviti ini lah, aktiviti itu lah, macam-macam ada... itu yang mungkin menyebabkan aku kepenatan tapi bila sudah habis semua sukantara, mungkin tak akan penat dah lah kot...


sebenarnya bukan aku nak cerita mengenai ayat dia atas itu, itu semua sekadar pembukaan ayat hehehehe...

perkara yang ingin aku tulis adalah mengenai PENAT MENDENGAR LETERAN, MASALAH ORANG atau APA-APA YANG BOLEH MENYEBABKAN KITA PENAT...

Masalah Aku

1) Kawan aku selalu menganggap aku ini adalah tempat untuk melepaskan geramnya iaitu datang bercerita pada aku,tak kira lah samada dia putus cinta, bergaduh, tak datang sekolah kerana apa-apa...

2) Kawan saya selalu suruh saya buat macam-macam benda, kadang-kadang saya sampai TENSION pun ada juga... Tapi dia ingat dia boleh mengarah aku sampai bila "No, NO, NO"... Aku pernah balas dendam kat dia, aku buat lagi teruk contohnya aku buat semula macam mana dia buat kat aku dan aku ada menambah sikit benda teruk sampai dia minta maaf kat aku dan berjanji tak akan mengarah aku lagi...

(By The Way, kalau nak tulis semuanya memang banyak tapi untuk membajetkan space maka tulis sikit sudahlah hehehehe nanti terlebih pulak)

Oh ya, apa akan korang rasa apabila korang berada di tempat aku... berikan contoh atau ajaran yang perlu aku patuhi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...