CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Saturday, January 23, 2010

CinTa..!!

Apa itu CINTA!!!!
Ramai yg trtanya-tanya..... What is LOVE??
Ada yg ckp CINTA itu ibarat A ke B.....
Ada juga yg cakap CINTA itu ibarat secawan air kopi yg panas mksudnya kita tidak lepaskan kopi yg panas utk minum....
Terdapat juga yg ckp CINTA dtg dri Mata turun ke Hati dan Hati ke Mulut utk berkata-kata dgn si Dia...
So now, sya tidak tahu nk mengungkap (Apa Itu CINTA)!!!!


tapikan aku hairan juga lah....
ada bnyk PERSOALAN yg timbul dlm fikiran ku ini :

i) Bagaimana CINTA itu blh timbul....
ii) Bagaimana seseorang itu mnggunakan BAHASA PUITIS utk memikat hati seseorang...
(jgn slah anggap ye.... I'm still SOLO now... I do not have SPECIAL GIRLFRIEND....
but GIRLFRIEND, I have many....)
iii) Adakah mereka itu STUDY apb mereka CINTA

(bnyk lgi aku nk tlis, tpi tlis setakat 3 sdh cukup)

ade yg ckp kt aku,
CINTA ini blh melalaikan kita smua ketika di ALAM REMAJA...
tpi bila kita sudah masuk ALAM UNIVERSITI, CINTA x akan melalaikan kita...
btul ka apa yg diorang ckp....

aku percaya CINTA akn datang pda ku
pada suatu hari nanti...
itu semua aku x bleh bgitau kerana
smuanya telah ditentukan oleh
ALLAH S.W.T....
(Wah, ayat JIWANG lah pula)
hehehehe......

2 comments:

puri pujangga said...

cinta i2 chaya sanubari, kurniaan tuhan fitrah insani, dan di mna trciptanya cinta, disitu rindu brmula.....
cinta yg sejati hnya cinta kn illahi, cinta ayahbonda tulus suci slmanya........:p

AZ_{K-MaL} said...

wahhhhhh......
jiwangnyaaaaaaa.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...